"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 12 januari 2011

Dreams

jag har så märkliga drömmar nu för tiden, i natt drömde jag om LW igen...han hade byggt ett hus som var hur stort som helst och så rasade allt, och jag letade och letade för att hitta det....

häromnatten drömde jag också om LW....att han spelade på dotterns bröllop :0) och sen så drömde jag om gamla saker, barnen var små, och människor som lämnat mig fanns helt plötsligt där igen, och jag yrde omkring i drömmen och var på bröllop i Thailand helt plötsligt sen vaknade jag med en lustig känsla....

i natt så var det lika med att jag kände mej vilsen på nått vis, vet egentligen inte vad som hände, men har en obehagskänsla över att jag virrat omkring och sökt saker och att det gått sönder någonting....

tur att inte alla drömmar är sanna, men förmodligen så har jag så konstiga drömmar för att jag bearbetar saker, sen vad de är, ja det vet jag inte....

det var som friskgymnasten sa i går om att konsumera för att döva det tomma innuti.......man kan ju konsumera på olika sätt genom att äta, shoppa, titta på tv,datorer,spel, motion mm....med konsumtion menade han nog att man sysselsätter sig med saker som ger något hela tiden....

och har funderat över det och ja....tycker att det är tankar att fortsätta reflektera över...

nu är det dags att göra lite nytta....

vi hörs!

Inga kommentarer: