"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 5 januari 2011

Kul

tittar på tv just nu och test av spel eller träningsspel egentligen....vi har ju varit dåliga på att ta oss an Wii ett tag och borde faktiskt använda det till yoga träning och lite annat....dom testade ett nytt spel idag som jag inte sett förr till Wii och som verkar kul...http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-nintendo-wii/WIISPORTACT2/ea-sports-active-2-0-wii

kanske vore något för oss slappisar ;0).....är ju svårt att komma iväg hemmifrån har jag märkt så då kan man ju utmana varandra hemma istället med lite övningar....och så kan man ju ta en prommis också....

har hört senaste tiden att det är inte försent när helst man börjar igen att träna så....ha kul när man gör det är ju heller inte fel.....

nytt år nya möjligheter eller hur? ;0)

nu ska jag vika deg som jag satt i går igen...värst vad jag bakar och bakar....så får vi se om doktorn ringer idag..igår gjorde han inte det iaf...däremot ringde min handläggare från FK och pratade lite...trevlig är han och är tacksam över det....

örat värker fortfarande, mer i vänster idag än i går, då höger öra var värst...huvudvärk har också dykt upp...spänd? vet inte, kanske det, eller är det förkylningen....fortfarande som sitter i huvudet...nå..det går över....

 vad har ni för er idag?

Inga kommentarer: