"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 10 januari 2011

Vad det föds barn just nu.....

en kollega fick barn i fredags, och snart hoppas jag på att  "bonusbarnbarnet" kommer ut i världen. En kollega väntar fn också på en liten bebis.... härligt att vi får nya medlemmar i världen!

ja inte nog med att det föds barn, det är också flera bröllop på g....kollegan som kom idag gifte sig efter 15 år på nyårsafton, en annan kollega kommer också att bli fru denna månad :0)......härligt med nya vigslar ;0)

så....vad hände mer idag? jo radio Dalarna ville intervjua mig på väg hem...om vad jag säger och gör på FB....om min arbetsgivare....där säger och gör jag inget, men vågar gör jag, men vill inte göra det....jag tycker det hör till mitt arbete och det är där jag ventilerar saker inte på FB.....jag har bestämda åsikter om sånt, och sen får andra tycka annorlunda om de vill....

nu ska jag äta "kalkonpaj".....tjingeling!

1 kommentar:

Iggepop sa...

Hahaha ja det låter som värsta babyboomen nu! Vi fick ju tillskott i klanen i dag så.. nått är det! Förmodar att Kalle blev bra då du fortfarande smaskar vidare ;). Ha det gott ses snart! Kraaaam