"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 28 januari 2011

vilken jävla present

nu är jag sur...hur kan man ge sitt barn en låda med alkoholhaltig cider i 18 års present??Vårt barn, min son... Är inte sånt olagligt? Gå på krogen får de göra men inte köpa sprit på bolaget......och personen som inhandlat detta ska vara förälder....och föregå med gott exempel...men vem är jag att dömma....jag har säker gjort ett drastiskt misstag någon gång jag också med mina barn..men jag har då aldrig gett någon av mina barn en sån present under 20 årsdagen

vet inte varför man gör så och tur är det....för då skulle min moral till vårt barn vara lika kass...nu får jag på moppo av de som läser min blogg och som känner mig, men faktiskt skiter jag i det...så det så...tjingeling

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Nej, du får inte på moppo av mig. Även jag skulle sagt exakt likadant. Man ger inte sprit till de som inte ens får köpa ut det själva!

Kram på sig!