"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 2 januari 2011

dag 2

på det nya året började med ett nattligt samtal från mamma som var på väg mot akuten i ambulans....hon hade ont i bröstet....själv hade jag under hela dagen haft ont i kroppen, och kände mig närmast drogad och förgiftad...yr och snurrig, svårt att fokusera och värk överallt i princip...svullna lumfkörtlar har jag också....man kunde tänkt sig att man skulle kunna vara pigg istället på det nya året...dagen gick mest åt att ligga ner och försöka överleva just där....märklig känsla att inte orka göra något alls utan ha en dunkande värkande känsla överallt i kroppen....sov rätt mycket och dagen kändes mer som en dimma faktiskt...

så har också natten varit och idag är jag lite bättre...yr är jag fortfarande och kroppen är på högvarv fast ändå på lågvarv...märklig känsla faktiskt...kan det vara mina mediciner som kolliderar? Eller är det infektionen som gör att det är så här? ja...jag vet inte och har jag fortfarande samma känsla i morgon får jag nog kontakta vc igen....

mamma är under kontroll iaf och ingen hjärtinfarkt denna gång, koll av lungor skulle göras och ja, vi får höra hur det blir men förhoppningsvis är hon snart hemma igen...

jag fortsätter och tar det lungt i dag....i soffan och tittar på tv....och slumrar en stund....till Miss Sunshine...en underbar film....

Ta hand om er...

Inga kommentarer: