"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 30 januari 2011

i morgon

börjar jag att jobba 4 dagar i veckan för att testa om det kan vara en ny lösning att känna sig piggare....ska vila onsdagar är det tänkt...får se om det fungerar :0) håller tummarna för att det går.

idag har vi städat och fejat hemma och kände att det behövdes, tänkte sy lite och sortera papper idag, men inget av det hann jag med. Planterade om mitt olivträd som börjat sätta underliga svampar i jorden den stod i så tyckte det var dags för ett byte av jorden och en annan kruka...får se om det kommer nya svampar eller hur det blir....

i övrigt har helgen varit väldigt skön, en sväng till svärmor blev det idag också....och nu är det solsidan...

ha en bra måndag!

Tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Lycka till på jobbet imorgon.

kramar