"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 11 januari 2011

En måndad sen

jag var hos min friskgymnast....och har ju funderat om det var dags att sluta hos honom, och han har också funderat....och så frågade han mig om det fanns områden som vi kunde fortsätta att jobba med som vi inte gjort....ja så hittade han en nygammal punkt att jobba med....men vi ska fundera tills nästa gång på det som sas idag, så får vi se.....

hämtade mitt objektiv idag, affären hade skrivit fel telefonnr till mig, så jag hade inte fått meddelandet, och tjejen som lämnade ut det var så snorkig, så nu har definitivt Expert i Borlänge vid Kupolen sett det sista av mig som kund, den personalen vill inte ha kunder....först blir man närapå utskälld för att man köpt ett "billigt" objektiv, sen får man ovett för att man inte kontrollerat att den sura oförskämda säljaren inte skrivit rätt uppgifter!! Nä fy säger jag...sen fungerar inte objektivet som det ska ändå, så nu är jag trött!! Ska ta objektivet med mig till fotoaffären i stan och höra med dem vad de tycker om det....sen får vi se om jag ska lämna in det igen....

trött är ordet....trist är det andra ordet....

näpp...nu ska jag sussa....och förhoppningsvis är mitt friska öra mindre ont igen i morgon ;0) för jag är ju frisk sa doktorn....häpp!!

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Min erfarenhet av Expert är att de är sura och snorkiga och bara vill sälja... sedan skiter de i kunden. Fast det kan ju finnas butiker som inte är så också... någonstans.

Hoppas du får hjälp med objektivet. Och man behöver inte köpa skitdyrt när det finns inteskitdyrt.

Ha det gött!