"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 21 januari 2011

Fredag

Nu är det fredag igen, veckorna bara rusar iväg, och jag ser ljuset börja återvända på eftermiddagarna och det känns skönt. Vi ska åka uppåt norr i dag för att återse 3 födelsedagsbarn och en väntande mamma...det blev ju lite snopet besök över julen, då vi kom och vände på en dag....

Just nu känns det också lite trist för jag är dålig på att kommentera bloggarna jag läser, men jag läser dom iaf...bara så ni vet. Jag har inte så mycket att säga direkt....har också funderat över vad jag ska skriva i min egen blogg också, det är lite torrt med inspirationen här också...dikterna ligger på is, bilderna ligger också på is just nu...kanske tinar allt fram i ljuset som kommer med de kvittrande fåglarna...lite märklig känsla i morse, fullmåne, -10C och så hör jag fåglarna kvittra i en buske....världen är upp och ner känns det som....

ja..så då önskar jag er en trevlig helg, och återkommer om jag har nått att delge er i helgen från mobilen troligtvis...ska pilla lite med datorn och se om jag får till en uppkopping, vem vet? annars får det vara...

Kram på er!

2 kommentarer:

Iggepop sa...

Kör försiktigt upp och ha en fin helg! Kramen

Vida sa...

Jag har inte heller mkt inspiration.. för första gången sen jag startade bloggen har tanken slagit mig att ta en timeout eller lägga ner den..

Kramar till dig