"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 4 maj 2010

vilket väder

stora lapphandskar singlade ned här utanför nyss, snöflingor i stora sjok som landade som vatten ute på gatan...nu ser det mer ut som om det är hagel...och jag ska straxt ge mej ut för att ta bussen till jobbet....tur nog så skiner solen i mitt inre idag också fast solen ute är borta...har en ny bok i mp3 och längtar till att sitta där i lugn och ro en stund på bussen....skulle till sjukgymnasten E idag, men han är förkyld, vilket jag också känner mig idag....lite obeskrivligt snorig och hostig....men nu har jag inte tid och lust att vara sjuk så det så...

tvätten hägrar i kväll, och även min surdeg ska utbakas till bröd idag igen....så...önskar er en fantastiskt skön dag och vi hörs!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: