"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 27 maj 2010

Bubbelbadet

gick igång med flyt till sist, tyvärr gick lampan sönder det första som händer, och vi får inte ur den ur hållaren, den svarta plugg som följde med gick sönder, och själva hållaren sitter som berget själv :0(....så nu sitter vi där i mörkret...inte så kul att inte ens kunna byta den då....sen så har tretti sänkt priset på badet inte heller så himla kul med tanke på att jag kunnat vänta någon vecka och köpt det nu istället....sen att betala 395 kr för att få det uppkört till dörren var inte heller så värdefullt som jag trodde....jag hoppades på att få in det i hallen åtminstone..."Om du vill ha din tvättmaskin uppburen och ställd på anvisad plats i ditt hem kan du istället välja leveranssättet Uppbärning " kanske gäller de orden bara tvättmaskiner...

man kan säga att i helhet är jag nöjd med badet, men inte priset...när det helt plötsligt är 2000 billigare en vecka senare....surt sa räven och bet i det sura rönnbäret....

1 kommentar:

IggePop sa...

Det kostar att ligga på topp :)! Visst är det typiskt?!
Kramen