"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 26 maj 2010

solen sken en stund

idag, men det var kallt och jag slumrade i 2 timmar på soffan och undrade om tåget körde över mej under tiden....jag tror det är min medicin som gör mej trött, eller så är det naturliga i kroppen som gör sitt....tar igen lite...jag pratade med båda mina chefer idag och försökte förklara för dem hur jag reagerar och att jag kanske ser lite friskare ut än jag är emellanåt...och vi hade en okej dialog, men känns att de har svårt att förstå att min hjärna är ute på vift....

nå jag har berättat hur jag känner och mer kan jag inte göra, sen får vi försöka lösa det som kommer upp om jag blir stressad eller inte. Jag ska försöka inte bli så stressad över allt nytt....det är ju faktiskt det jag kan jobba med också. Har ändå släppt en hel del tycker jag...

jag shoppade lite tidningar på vägen hem och det är mysigt att ligga och bläddra och fantisera lite....kände en längtan att vara på landet en vecka och kanske ska jag väcka frågan nästa vecka då vi haft rehabmötet med FK, om jag ska åka upp en vecka själv...eller inte....

idag tog jag med kameran till jobbet för att fotografera lite men var så trött då jag gick hem så det blev ingen fotopromenad....däremot gick jag in och kollade på fotoaffären om objektiv, och har hittat ett teleobjektiv 70-300 obejktiv Tamron som var väldigt bra pris på, och sen tyckte han att jag kunde använda mellanringar till kameran för att ta närbilder.....dom kostar ungefär 2900 men ja ett macro kostar mellan 5000 och 8000 om man ska ha något som är bra....nå..en fotoryggsäck vore också bra att få till födelsedagen :0)....

önskar alla en skön kväll....

Inga kommentarer: