"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 21 maj 2010

usch

vilket tråkigt besked jag fick idag om syster ysters barn....det stod i tidningen idag, och mamma ringde och berättade att deras pappa har tagit dem med sig till sitt land, helt utan förvarning och hur det blir nu är väl ingen som vet...utan förvarning vet jag egentligen inte om det var, men hur får man tillit till att barnen mår bra där de är....syster yster ringde och berättade straxt efter mamma och är på väg hit nu...fy f...säger jag...kunde jag trolla nu skulle jag det...

livet är inte riktigt rättvist alla dagar.....'

Dagens visdomsord...inte vet jag om det var så jättesant just idag...men får försöka..att tro att det ordnar sig...

Solen



Livets puls... Genomsyrar dig. Kärlek, glädje, tillit, tro... Släpp dina rädslor och bara våga vara mitt i livets skeende! Du har stöd och kärlek i allt det du gör, beskyddad och älskad. - Använd din sprudlande livslust!

1 kommentar:

Vida sa...

Oj, vad ledsen jag blev när jag läste det här... helt galet.

Kramar till er alla


Liv