"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 30 maj 2010

det fortsätter

med min huvudvärk,så tror inte alls på att det var vinet eller bubbelbadet....så det så utan det är ngt annat...har inte sovit så mycket i natt faktiskt pga huvudvärken, var upp och tog tabletter och somnade om men sen så vaknade jag igen...och så låg jag på spikmattan ett tag, men näe...det går inte så bra tycker jag med att få ordning på min huvudvärk...just nu så är det 27C på balkongen och mysigt ute, men jag känner mej inte så inspirerad att sitta där i värmen och ha ont i huvudet...ska ta och ordna lite vatten för jag har tagit en alvedon igen...och druckit kaffe, så får vi se om det kan ordna sig igen.....det är mkt ovanligt att jag har huvudvärk i flera dagar utan att medicinen hjälper....

önskar alla en fin dag idag.....sköt om er!

1 kommentar:

IggePop sa...

Aj det lät inte bra! Huvudvärk har jag också haft ett par dagar... men i mitt fall är det en inre stress och för lite vätska!Krya på dig! Kramen