"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 16 maj 2010

söndag

Startade dagen med en dusch ute och sen for vi till Sundsvall för att se sonen spela fotboll...dom vann....och hälsade på dottern och letade lite efter kisse som försvunnit....trist men vi hoppas hon kommer hem snart....så lunch på Bite Line en sväng till Ikea och birsta city så for vi hemåt igen....kort och intensivt...som vanligt lite ledsamt att lämna barnen...så kikade vi in till I och bad om en kopp kaffe...snabbt in och snabbt ut...inte så kul för Mojen men jag ville träffa henne och prata lite...och höra om hennes dotter kunde hjälpa mig att höra om tapetserar hjälp i stugan....så får vi se hur det blir....

nu är vi tillbaks i stugan, det var fint när vi kom tillbaks solen skiner på en spegelblank sjö....väldigt vackert...och i morgon bär det av mot Dalom igen....önskar jag hade varit här längre just nu....

2 kommentarer:

Iggepop sa...

Låter som ni har det härligt, skönt att ändå komma bort men hem :)! Kör försiktigt hem och ta med er massor av sol! Kramen

IggePop sa...

Tack kära du! Solen kom och solen sken... men! Berättar gärna mer en annan dag! Kram skönt att resan gick bra! :)