"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 30 maj 2010

Mors dag

en minnesdag för många, om bra minnen och mindre bra för en del människor...det är en självklarhet för många att ha en mamma som accepterar dem och älskar dem trots allt det som händer...det är inte allas verklighet, eller självklarhet, och jag som inte har min mamma i livet, hade förmånen att få en ny mamma och mormor i ett....någon som försökt att leva upp till rollen som min mamma....och lika förvånad är jag varje gång hon ringer eller svarar när jag ringer över glädjen i hennes röst och ja, det är glädjande att det är så, för vad hon än säger eller gör så förstår jag att hon älskar mig ändå....på det sätt hon har kapacitet för....

jag önskar jag kunde låta lika glad som jag är när mina barn hör av sig till mig......en förmåga som jag alltid kommer att minnas min mamma för :0)...

Så skickar en tanke till alla mammor idag....

Inga kommentarer: