"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 10 maj 2010

Pirr...

var det idag innan jag fick in pengarna på banken, och fått reda på hur mycket min lottovinst var värd...sen beställde jag badkaret till Mojen och mej.....det blev till slut det här , det blev ju inte så dyrt nu när vi fick in lite extrapengar så att säga....det kommer om 2 veckor ungefär är det sagt, sen återstår inmonteringen.... eftermiddagen ägnade vi åt att åka och inhandla balkongmattan, lite mer örter och plant till krukorna...nu står vardagsrummet fullt med örter, tomater, paprika och chili....de får stå inne nu när det är så kallt...usch det var urkallt idag...riktigt ruggit...våren försvann tror jag...hoppas på bättre väder i helgen då vi ska till stugan och börja förbereda för sommaren :0)

nu ska jag köra lite Wii med Mojen...igen...:0) Luigi måste få lufta sina glada fötter....sköt om er!

2 kommentarer:

Lina på tretti.se sa...

Hej! Vad kul att du har beställt ett sådant härligt badkar, hoppas du ska bli riktigt nöjd med det! Skriv gärna en recension på sidan sen när du haft din första spa/myskväll :) Kan tipsa om att vi även har en sida på facebook, där de som gillar oss får tillgång till exklusiva rabatter och erbjudanden. Kan ju vara kul om du skulle vilja köpa något mer hos oss framöver! Ha det så bra i bubblet :) /Lina på tretti.se

Vida sa...

Åh så härligt att få köpa precis det man vill.. Superhärligt!!