"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 23 maj 2010

lillskrutten

är här hos mami...nå lillskrutt och lillskrutt vill jag inte säga, han är över 180 cm och lite till, en rejäl grabb i sina bästa år, mamma stolt :0) över honom....vi var och åt plankstek i går och då kom regnet...sen blev det uppehåll tills i natt....å vad det regnade då....

i dag har jag klippt ur håret på skrutten som har så tjockt hår som jag...svettigt för stackarn, och lyckades hålla öronen hela denna gången :0)....

det finns mycket jag skulle kunna skriva om livet, men av hänsyn till de involverade så gör jag inte det...känner mej rätt begränsad i vad jag kan skriva emellanåt och vad jag inte kan....nå...det får vara så just nu.

medicineringen av mina restless legs tycker jag nog ändå börjar ge en verkan, sov rätt okej i natt och även om jag vaknar så känns det som om jag sover bättre nu...har ökat dosen till 1.5 tablett nu och ska köra den dosen i 1,5 vecka till....

nu är det dusch som gäller....Tjingenling och önskar er en riktigt bra dag.

1 kommentar:

Lena sa...

Önskar dej en solig start på veckan! ;)
Kram kram! /Lena