"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 11 maj 2010

Solen sken idag

och jag var tidigt på jobbet för att gå till E idag för sjukgymnastik, men han var sjuk idag också, och han ringde då jag var på väg till bussen och avbokade tiden. Nå det gjorde mig inte så mycket för då fick jag lite gjort på jobbet innan min ledighet. Jag gick hem i tid idag och satte mej på balkongen och solade, lyssnade på en bok, och snarkade säkert en stund också....skönt....sen fixade jag lite med bilder och bakade ut surdegen...plattbröd blev det idag eller mer "brösttoppar" haha....dom sköt upp som små bröst...nå...hade lite brådis med utbaket idag och ja, nästa gång blir det limpor som man kan rosta sen.....

gjorde iordning Libapizzor idag med ajvar relish och fetaost, ost och tonfisk och färsk basilika fick min pizza....och sen tog vi och hälsade på svärmor en sväng...vi ska ju åka till landet ett par dagar nu så passade på att hälsa på nu innan vi åker i morgon....ska bli härligt att få komma till landet och få fotografera lite, krafsa i löven, sura för att jag inte får till vattnet osv....nä...det blir bra...skönt att ha ett par dagar extra...har ledigt måndag också.....

Fk har hört av sig för rehabmötet nu, så får se om de involverade kan då....jag hoppas det...så vi får det gjort någon gång....skulle kännas bättre för mig iaf....

nepp...nu är det sovdags...i morgon är det en ny dag! :0)

Inga kommentarer: