"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 23 oktober 2010

tidig morgon

för att åka till Älvdalen med en bäddsoffa var det...hade ont i huvudet i gårkväll och trodde det berodde på det jag druckit men kl 5 var jag upp och tog en tablett...ögonen krånglade också så blev så ledsen över att det krånglade igen...tror att det är medicinen eftersom det bara är på natten eller morgonkanten det händer...och jag är torr i munnen när jag vaknar....

nå...vi for kl 8 och jag såg så mycket fina objekt att fotografera och hade önskat att jag varit ute och fotograferat hela morgonen...men men ....några bra bilder blev det iaf....i Leksand var det snö.. men sen försvann det...och under hemresan fick jag mer och mer ont i huvudet...otäckt illamående huvudvärk...så fick ta 2 alvedon och en ipren och så spikmattan så lugnade det sig så pass att jag orkade med kalaset för M som fyllt år....

nu har den börjat krypa på mig igen...värken...så ska vila här i soffan får vi se vad som händer...håll till godo med dagens bilder så länge.... och sköt om er!

frusna vinbärsblad






















Höst stol hos L som är så fin






















vinter is med frostflingor




















frostig dagkåpa














Vintervatten

2 kommentarer:

Vida sa...

Vilka vackra bilder.... å lite isälvor hittade jag allt.

Kramar

Stina sa...

Mysiga bilder.

Ja, en sådan tjottalutti har vi varit och tittat på. Kanske blir något liknande INNAN man blir biten av en krokodil.;-) kram Stina