"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 6 oktober 2010

Ojoj

vilken tisdag det blev, jag hade först E som skulle besökas efter 2 veckor, min friskgymnast...och sen M på företagshälsovården där vi pratade om hur vi skulle hantera mitt liv....och FK´s uppföljningsmöte, mina minnesproblem och allt runt min situation....det var ett bra samtal..det är svåra samtal....för ingen i hela världen kan förstå hur det är att inte hitta den informationen man behöver just då man behöver den...innan man varit där förståss...det är jobbigast just nu tycker jag eftersom det hindrar mig i mitt arbete....

nå...dagen gick och hade en enorm huvudvärk men goa kollegan M la handen på och det lättade med den en stund iaf...en och annan ipren fick också slinka ner....det är tillåtet då det inte finns andra vägar att gå....

sen for jag hem och städade upp lite, var trött men det la sej när jag fick öppna fönstren och putsa dem, byta gardiner, fixa och greja lite hemma...tycker inte om när det blir för dammigt...vill ha det lite mer städat än det varit sista tiden...

tog en stund vid symaskinen och gjorde klart klänningen....och en sjal jag ska ha till....under tiden ungsbakade jag rödbetor i salt till middag...middagen blev framför tvn kl 8...glömde bort att jag var hungrig..vilket var bra :0)...vågen är orättvis fortfarande....

jo...så glömde jag sonens namnsdag i går...nu är vi kvitt...han glömde min också ;0)....

sen så fick jag världens härligaste present i går...min äldsta sessa hade skickat ett brev....med många fina kort och ett jättefint kort med 2 fötter, ett par små och ett par stora och på baksidan stod bland annat att hon älskar mej...då fick mamma glada tårar i sitt öga....av KÄRLEK

japp...sen kom Mojen hem och husfriden var återställd....och jag somnade gott....tills klockan var 4 då gick jag upp och smörjde ögat...halv 5 plingade det till och gjorde ont igen...då var det tungt....somnade precis om och drömde en jättekonstig dröm...om att jag åkte tåg, missade att kliva av tåget för jag var tvungen att hämta min handväska och div annat, samt att pussa på en man/grabb som satt där ( var ingen jag ens kände!!???)...och då stod mina saker på perrongen och jag hade inte klivit av tåget, sen gick det ingen buss tillbaks...haha...då ringde klockan tack och lov....ja min medicin ger konstiga effekter....

idag ska jag på ögonkliniken igen...tack och lov....tjingeling så länge!!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gogumma! TACK för dina ord... som nog burit mig mest för dagen idag! Å jag ska svara på din kommentar sen, men nu ska jag skriva en blogg om skillnaden mellan att faktiskt få vara ledsen och att ha en regelrätt depression. Jag känner mig lite frustrerad över somligt...

Varmaste kramen idag går till dig nu! Hörs mer senare ikväll...

Nina Lindh sa...

Mmm... var rädd om dig!






kraaaaam!