"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 13 oktober 2010

Japp...

i morse när jag åkte min "Limo" till jobbet så sken himlen så underbart vackert...ja..man får åka Limosine till jobbet nu när man äntligen är gift...haha...nä..så bra är det inte...men har en Ford som jag glatt åker i till arbetet iaf.....just nu...sen blir det buss igen...

att få åka den härliga bilen var ytterst coolt men svårt att krypa in och ur i så det skulle inte jag fixa varje dag...inte att dricka champagne heller :0)....

näpp...här rullar vardagen på i mitt nya liv...jobbar och har en omättlig trötthet i kroppen, men får hoppas den går över...hämtade ut lite medicin i går också som ska hjälpa till att sova på natten och tycker ändå att jag sover bättre nu, men kroppen förbrukar ändå den positiva energin jag får av allt som är bra runt omkring mej...det är lite tungt tycker jag, att det som är positivt inte bara fyller på kroppen, utan också tar energi...

nå...det blir ju bättre när kroppen fått lagra på sig lite mer så får acceptera att det tar tid, och hushålla med mina små reservlager ett tag till...

glädje är en stor del som fyller på mig iaf....sorg har jag inte så mycket i mitt liv just nu och det är jag ytterst tacksam över...samtidigt lär jag mig att hantera mitt liv på ett annat sätt än förr, vilket också är härligt.

har egentligen inte så mycket att skriva om, dagarna rullar på...jobb, äta och sova....i går var vi till svärmor och tog en promenad runt stan dit...idag ska vi till L och kolla hur deras nya duschrum blev, i morgon är det kalas för H som fyller 7 år och photoshopkurs...ja veckan går...helgen likaså....

sköt om er....vi hörs!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Nämen, har du gift dig?????? Herregud, nu känner jag mig som en riktig bondlurk, som inte ens har sett det!
Förlåt! Förlåt! Förlåt!
Så till dig, du allra finaste vän, går ju alldeles självklart de allra varmaste lyckönskningarna nu! (Å lika självklart till "gubben din" också...!)
Jag önskar bara att jag hade sett det tidigare - då hade jag åteminstone skickat ett kort, eller ett bröllopstelegram! Det hade varit det minsta och pyttigaste för att få lyckönska den vackra och underbara vän som du ju är för mig!

Stort stort grattis från mig till er båda... och jag blir så lycklig för din skull, Di! Varm varm kram..