"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 15 oktober 2010

jäkla kropp

kände jag idag.....först vaknade jag med ont i ögat igen och var på ögonkliniken som akutbesök idag...inget fel, lite kvar av det som var förr...men inget annat anmärkningsvärt..fortsätt med salvan var ordern...och så undrade han varför mitt andra öga var så mörkt jämföresevis mot det jag hade ont i...???? ja säg det du sa jag...vet inte...och tänkte att det är doktorn som borde veta inte jag...hade ont bakom ögat och i huvudet...ja gick tillbaks till jobbet....och sen gick jag hem och la mej för att vila, var trött och slut..och vi skulle ju ha jobbfest...

vaknade 2 timmar senare totalt överkörd av tåget...kroppen värker och huvudet känns tungt...så festen gick bort...tyvärr...kände nog att jag borde varit med...för gemenskapen och att inte glida iväg från jobbkollegorna mer än idag....men ja...kroppen säger nej med sort mått...och ja kanske är det hjärnan också...vem vet...idag är jag inte säker på något mer än att jag är less att inte känna mej frisk...deppfredag över kroppen....

resten är bra i mitt liv...är glad och tillfreds över resten fast dagen överskuggades av just faktumet att ögat krånglar igen och kroppen värker...får ta ett varmt bad med älsklingen sen och se Forrest Gump kanske...

ta det lite lugnt och ladda om....

trevlig helg vänner!

3 kommentarer:

Vida sa...

Var rädd om dig! Varmaste kramen från Liv

IggePop sa...

Kram!

Anonym sa...

usch krya på dig. det kanske är någon liten virus bakterie som du fått?
Kram