"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 2 oktober 2010

årets skörd

av broccoli.....var den här!












en liten ynka broccoli....för att inte tala om mina rödbetor....som var som knappnålar haha....ja ja bättre lycka nästa gång hoppas jag iaf.....det blev lika misslyckat som mina bilder av herr eller fru Bäver....
men som sagt...stativ i båten var inte att tänka på och något annat hade jag inte heller att stödja på medans han /hon lekte med oss ute i vattnet....bilden blev jättemörk men fuskade och bearbetade den till bättre ljus och man ser ju iaf bävern nu....













den följde efter båten då vi åkte hem...först försvann den och sen dök den upp när vi gått i land...utanför vår brygga var den och simmade omkring....nu är det kolmörkt och han sitter väl ute och äter på våra träd nu....

synd att det var så mörkt och att det blev så dålig skärpa i bilderna....men man lär sig alltid något....

tjingeling

Inga kommentarer: