"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 12 oktober 2010

Så kom den då

överaskningen som gjorde att jag tappade hakan rejält.....jag lånade en bild på Mojen och mej så här är vi...














i klänning och sjalen som jag sydde....Vi fick åka i den här härliga bilen, där låg ett kuvert och chokladdoppade jordgubbar, 2 graverade glas till champagnen fanns där också....och ja...vi har väl aldrig
känt oss så lyxiga....där vi susade runt i Borlänges kvarter....

så väntade middag med släkt och vänner....

Det blev ett underbart bröllop en fantastisk höstdag, Tacksägelsedagen 101010

4 kommentarer:

Laizan sa...

Wow!! Va coolt. Hur lyxigt är inte det.
Det är det nya livet som gift då att åka Limo till jobbet.

Va fina ni är!

Kram

Maria sa...

Vad härligt att er dag blev bra!

Vida sa...

Vilken rolig överraskning!! Å vilken fin klänning du hade.. den ska du vara nöjd med.

Kramar

Nikki sa...

Grattis i efterskott till den stora dagen =)
Varma lyckönskningar till er båda

Kram!