"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 20 oktober 2010

full dag...

på jobbet, apoteket och hämta medicin, handla vantar, och köpte ett par att använda när jag är ute och fotograferar också....ett par tunna svarta blev det också....så vidare till bodyshop för att köpa något bra kroppssmör...och provade 2 sorter som skulle lukta lite...mm...köpte det nyaste, men kan inte påstå att den luktade lite i min värld när jag kom hem...suck..ser ju ut som en krokodil i skinnet med så behöver ju något återfettande...köpte en dyr handske att skrubba med....också...så får vi se om jag kunde göra något åt min hud....tycker det är synd att man inte kan få med ett litet prov på det man tänkt köpa för att se så man inte reagerar mot doften....men finns ju andra som är torra som kan få den OM det inte fungerar fortsättningsvis...sen for jag hem och kopplade av på soffan en stund....och under tiden så byttes sommardäcken mot vinterdäcken...helt suveränt tycker jag ;0).....

å middag och sen iväg och handlade present till M som fyller 34 i dag...Grattis grattis...fick fira en kollega också idag som fyllde år....nu har jag tagit en kopp lugn och ro....inte så gott, men fick gå, eftersom det inte blev något te i går...snart är det bonde söker fru, och grays, och sussa inför morgondagen....

sköt om er!

JO, just...har sovit bättre sista nätterna så är jätteglad för det...medicinen verkar hjälpa till :0) att vakna 2 ggr är helt ok....tjingeling

1 kommentar:

Livskrafter sa...

God morgon
Mn tänk vad suveränt att vinterdäcken hoppade på bara sådär...såna däck är BRA hihi
Ha en fantastisk torsdag
kram
Emma