"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 28 oktober 2010

fotokväll

har det varit idag, kom hem från jobbet och sov 1 timme på soffan av trötthet....och sen så laddade jag om för kvällens kursande...mest socialt och trevligt att göra något nytt. Så nu är jag trött igen...mamsen är sjuk, har feber och varit och fått penicillin av doktorn idag...trist tycker jag och hoppas det ger sig snart, för hög feber är ingen hit när man är sjuk och äldre....Särbon sover där iaf så jag kan vara lite trygg i det...

i morgon är det rehabmöte med fk...ja får vi se då hur det låter....men mer än 75% fixar jag inte ännu..även om jag sover bättre igen och håller tummarna för att det ska fortsätta...

kroppen säger tydligt ifrån när det blir för mycker känner jag så...tar en dag i sänder...

tack för kommentarerna i förra inlägget..det var mest en reflektion från min sida om att jag undrar ibland varför jag bloggar....men man kan ju skriva om mycket....som det här inlägget jag skrev till Vidas blogg då jag gästbloggade...blev riktigt imponerad av mig själv när jag häromdagen läste den texten igen...tänk, ibland glimmar jag till ;0)


vi sees....

Inga kommentarer: