"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 9 oktober 2010

En dag kvar

och idag kom barnen och mamma med särbo, fullt hus kan man säga, trångt och varmt och ett tag hade jag riktigt med stresspåslag innan de dök upp...men det gick över...Mojen har hjälpt till idag och jag lyckades bryta av en bit av mina fina naglar...men lyckades fixa till den iaf....blev sur och svor....

gäsp....var uppe med tuppen kl 6 och hämtade tidningen...var så nyfiken...och ser oss direkt på förstasidan...japp nu har man gjort förstasidan 2 ggr...haha...eller fler för vi var också på förstasidan och på förstasidan i upplaga 2 också :0) pinsamma tyckte Mojens dotter...skämtsamt förhoppningsvis....

ja...så har dagen gått i full fart, och vi har varot i lokalen, jag har gjort klart köttet och mina sessor har dukat och fixat så fint  och i morgon är det dags att dekorera och skära salladen....potatisgratängen fixar sig själv, är 2 kg påsar...har gjort en rödvinssås och så har vi bea sås också.....blir nog bra....tårtorna har jag också fixat så dekorationen återstår i morgon....trodde det följde med en ros,men det gjorde det inte....surt sa räven...och har ingen ros nu....får be flickorna köpa i morgon kanske...skulle väl haft ett brudpar men men....

så nu gäspar jag mer...och säger godnatt...ja just ja...det ringde på dörren halv 11 idag och jag fick världens finaste bukett som min vän B skickat....jag har jobbat hos hennes man, och hon var min kollega i Sundsvall.....jag blev jätteglad...så fick vi ett paket från min x svärmor och svägerska...med familjer...ÅÅÅ så glad jag blev åt det paketet, inte bara för innehållet utan också för omtanken då jag fick ett paket häromdagen och ett kort från x svägerskan med en cd och ett kort till vår dag...

världen är full av fina människor som sänder sina hälsningar på olika sätt, och visar omtanke och kärlek ....det är fantastiskt värmande....

kram på er!

Tack I säger jag....du är underbart omtänksam och är glad att du är min vän!

1 kommentar:

Vida sa...

Jag vill också se den där bilden.. nåt som ligger på nätet. Du kan ju maila länken i så fall om du inte vill lägga ut den.

Kramar