"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 8 oktober 2010

å så härligt

det var den här eftermiddagen...kom aldrig iväg från jobbet i den tid jag tänkte, men till sist så...gick jag förbi Underverket och letade linne ett slimlinne...men det slutade med en underklänning istället....var snyggare tyckte jag...och behagligare...gjorde inte så stor skillnad på mina kostcirklar ;0)..ett par stayups fick följa med hemåt också....sen åkte jag och köpte en overall i present till Mojen en svart adidas sen direkt till de som skulle fixa mina fötter och mina naglar...fick sitta i en massagestol under tiden jag fick fotvård och naglarna målades fina i en färg jag valt....sen så fick jag gå vidare till nagelförlängningen och det slutade med dekorationer som skulle varit jättedyra, men hon fick lust att göra dem så...750 kr kostade hela kalaset och det unnade jag mig....är jättenöjd, nu återstår bara att hålla dem fina tills söndagen då vi ska vigas...


jag får inte diska, så det gör jag inte...sen så åkte jag hem och vi gick och åt på valentino...black and white och en öl....gott gott....sen så gick vi hem, Mojen badade och jag gräddade oxfilén och serverade rosa Cava till Mojen i badet med choklad jag köpt idag för att överaska honom...Den var mousserande och riktigt god...sen så tog vi en varsin whiskey...Mojen den mest rökiga han hittade och jag den mindre rökiga som vi köpte...riktig gott....faktiskt

sååå nu väntar morgondagen...spännande med artikeln i tidningen och så skulle det visst komma någon och ringa på vid halv 11 i morgon....

sköt om er...vi hörs...och Lena, jo vi ska gifta oss på söndag :0)

2 kommentarer:

Lena sa...

Owaw vilka lyxiga & vackra naglar! ;)
Vet inte hur jag tänkte fniss, noll tankeverksamhet! är det Järnet som spökar tro? hmmm? ;)..
Så där på madrassen kl halv åtta nu på kvällen, så bara kom det! nämen "Di" var ju på "tidig" bröllopsrea & klänningen höll ju på att sys!
Tänkte, måste gå in & räta till min undran på -har du eller ska du gifta dej ;)
Kvällskram & ha så "Mojj" mysigt! ;) /Lena

Lena sa...

Hi hi.. så hämtades dagens tidning i lådan & vad skådar mitt högra öga då? ;) på första sidan & allt!♥
-& gubben utbrast
-men det är ju "farsan" ;)
Fortfarande är mitt tankesätt sååå lååångsamt, när du skrev att M skulle fota er, så fattade jag att hon skulle fota "fotogruppen" (fotoshopp) du går på, fast jag funderade i vilket syfte? *asg*. Klart det var "er♥" hon ska fota! *ler*
Undra när mitt "tänk & minne" kommer bli som vanligt ;)
Ha en alldelens UNDERBAR dag i morrn!♥
Kram från virrpannan Lena ;)