"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 22 oktober 2010

Fredag

arbetet krävde hela den förmiddag och lite tid till...som jag tänkt att gå kl 12 idag eftersom jag fortfarande jobbar 75 % och i går blev det lång dag....

men som telefoniansvarig för införandet av IP telefoni på jobbet så blev det mer än de timmar jag tänkte...så får väl reglera det till veckan då istället....dagen gick i rasande fart iaf...roligt det...att lära sig nya saker och på måndag ska jag utbilda i telefonin...hm..jaja det får bli som det blir iaf....tänkte inte oroa mig över det nu....kan jag göra på måndag morgon haha....

åkte hem och började tvätta sen så har vi varit och hämtat en soffa som ska upp i morgon till Älvdalen....sen så får vi se...blir kalas och lite mys i morgon...nu ska vi ta ett litet bad....och njuta av helgen...

och jo jag vågar bo kvar...det var nog en liten uppgörelse om man tolkar tidningen mellan några...så är inte orolig för mej själv inte...här har jag det så bra.....så....

och önskar er en lika bra kväll!

Glad fredag på er.

Inga kommentarer: