"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 21 oktober 2010

glädjefnatt

fick jag idag när min älskade syster yster messade mig....och morgonens trötthet blåstes bort....

klev upp 5 för att åka taxi och tåg till halv 7..var i Uppsala till 8 och sen var det utbildning i IP telefoni till halv 1 sen drev jag omkring på stan och kikade på kläder...mycket snyggt,men inte till mej....förutom en kofta som fick följa med...nästan en klänning också, men tänkte om där....En trevlig shoppingstad Uppsala...har varit där förut och återkommer gärna dit....

så åt jag lunch på tåget hem vid halv 3 tiden istället och fick vänta på taxin tyvärr....men sen så gick vi till svärmor och fikade gick hem och åt mat på vägen hem också....

ja...nu är det en titt på Robinson...en kollegas son är med från gamla arbetsstället...så blev ju intressant helt plötsligt....

i går ringde det på dörren vid kvar i nio på kvällen och när jag kikade i dörrögat stod en polis utanför...och hjärtat hoppade högt upp i halsen...infon vi fick var att det begåtts ett allvarligt brott i huset mitt emot....knivskuren man fick vi info om på nyheterna sen...ja det händer saker i området....

nu är det snart sovdags....natti natti det här var en bra dag om än lång...

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hujedamig, törs ni verkligen bo kvar där? Jag skulle vara hur rädd som helst..

Varm kram, min vän..

Maria sa...

vilken dag!

Vad läskigt att få en polis på besök så där. Det är ju lite så att polisen står ju inte för något bra när de så oväntat dyker upp.

Vida sa...

Tack Di för dina fina rader hos mig, är ledsen nu som du nog förstår... otäckt med polis, jag hade hunnit tänka många tankar innan jag öppnade dörren.

Kramar