"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 24 oktober 2010

mycket

skit blev det i bilen idag för att vi var uppe i förrådet och rensade ut sånt vi inte ska ha kvar, och jag har minsann bara 4 lådor kvar med pysselgrejor...nå..några smålådor också finns det men tycker jag rensat ut mycket och kan sakna vissa tyger emellanåt, men tur nog finns det fler att köpa :0) om man vill ha....i går provade jag ett par underbara alpacka finngervantar och blev sugen på att börja sticka igen....ja...sy känner jag också för igen...så får göra mej någon plats att vara på...därav utrensningarna nu så jag kanske kan få till gästrummet lite bättre, och ev fixa ett bord där som jag kan ställa undan sen...ett fällbord hade varit kanon....

men ja vi får se när vi fixat om lite hur det blir...jag funderar iaf....det är bra....sen så vet jag när det är dags...

känns skönt att bli av med lite prylar och ska fortsätta rensa ut sen i min garderob nu....inför sommarsäsongens ickevarande kan man hänga undan lite kläder....och känns roligt och inspirerande...vi hade ju tänkt flytta soffan i köket till hallen...men den fick inte plats så...den får stå kvar...man kan inte få allt :0)...

huvudvärken har nästan gett sig...men får hoppas den är borta i morgon iaf....

ha en fin eftermiddag!

Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Uch! jag år då usel på att rensa & slänga! ;) för allt kan vara bra att ha sedan ;) he he..
Kram & fin måndag! /Lena