"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 19 oktober 2010

kom på mej...

själv med att shoppa till julswappen idag...insåg att det var ju riktigt kul, så nu har jag anmält mej till den...spännande och tack Vida för inspirationen.....jag hittade flera grejor fast jag inte ens vet vem jag ska tomta för och ja det blir spännande kände jag....

sen fyndade jag en klocka till mamma också, det var riktigt kul att hon får en klocka då hon saknar sin som hon inte fick igång igen....

besöket hos friskgymnasten gick bra....resten av dagen likaså, det regnar idag och är mys trött väder...ska gona mej framför tv i kväll och se två avsnitt av Brothers and sisters...tyvärr inte två i följd då jag missade ett...men det får gå ändå...och nu ska jag njuta av en tallrik mannagrynsgröt....å det är gott, sen blir det en skön kopp te Lugn och Ro som jag inte provat....mmmm...skööönt med regn och egentid då Mojen ska ut med sina kollegor....

jag passar på att varva ner inför torsdagens tidiga uppstigande för att besöka Uppsala igen...dags för utbildning och en stunds kikande i affärer...gillar att gå på nya ställen och titta...kan ju hända att man hittar något fynd...för övrigt är det också fotokväll med tjejerna i morgon och då blir det bara en kortis...taxin går kl 06.15 på tordags morgon och jag vill vara pigg....

och vad gör ni en kväll som denna?

2 kommentarer:

Vida sa...

Ååååh, vad KUL att du ska vara med... det var superroligt förra året!!

Kramar

Elisabeth sa...

Var in och kikade lite på detta julswap, men hur mycket jag än älskar julklappar och julemys så tror jag det får vara i år. Det låter himlens kul och spännande, men jag har inte riktigt råd i år. Men nästa år kanske...??

Varm varm kram..