"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 11 oktober 2010

så härlig dag



det blev av min den dagen som blev min bröllopsdag...solen sken sakta upp dagen och när vi var klara att fotograferas så sken den över oss i parken där vi var..Min fotokurslärare var den som tog bilderna..

Min äldsta dotter sminkade mig innan fotograferingen , Mojen och jag gick och hämtade blombuketten som jag tycker verkligen blev vacker... här är några bilder, suveränt att de öppnade för oss en söndag!! kanon...

murgrönan omgav blommorna



















hela buketten med de långa stjälkarna kvar





en liten detalj som jag var nöjd med

mina fina tjejer hjälpte oss att duka och jag hade köpt rosor och murgröna och lite annat smått att dekorera med till bordet...blev mycket fint tycker jag

Bordsdukningen blev så här
lokalen var lite stor för kall för en så liten middag men ja...fungerade jättebra med matfix och allt porslin som fanns var kanon! :0) så...nu är det laddat inför helgen då vi ska ha party...då kan vi spela och vara ostörda iaf...skönt det...så får man kanske släcka ner lite mer....

sen var det dags för kapellet och vigseln....23 min tog hela vigseln....sen väntade grattis utanför kyrkan och en riktig överraskning....

ja...ni får vara nyfikna en stund till....jag återkommer...tjingeling



4 kommentarer:

Annika sa...

ETT RIKTIGT STORT GRATTIS!!!

Härligt med höstbröllop.

Lena sa...

Ett inlägg från din absolutaste mest förvirrade vän! ;)
Vilken vacker bukett!! & vilken vacker dukning, med dom söta hjärtana bland bladen, helt suveränt!!
Förstår inte hur jag läser, antagligen bara var anna rad, för annars hade jag förståss vetat långt innan att ni skulle gifta er ;)
Ni var ju på bröllops resa & allt, men inte förtog jag det? fast jag läste, märkligt, undra om jag har någon B vitamin brist åxå ;)
Underbart att ni fick så fint väder på er dag! förstår att korten kommer bli super, med den fotografen! ;)
Kvällskram! /Lena

Vida sa...

Å så underbart, det verkar ha varit en magisk dag.. tack för fina bilder. Ser fram emot att få höra mer om överraskningen.

Kramar

Carolin sa...

Hej Di!
Oh, vad roligt! Ett jättestort grattis till dig och din kära! Vad glad jag blev när jag såg din kommentar i bloggen. Njut av livet som nygifta!
Kram