"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 6 februari 2011

underbart vinter väder

var det ute på Runn idag och vi var ute och gick ca 2 timmar på isen och satt i solen och njöt en stund....

morgonen inleddes med frukost i sängen, ögat krånglade som f...i natt vilket inte var så roligt, 2 ggr vaknade jag och hade ont och sen hade jag ont i huvudet...en ipren fick råda bot på eländet...drömde att jag blev av med jobbet och det var ju tungt....och sen drömde jag att jag var ute och red och en massa annat konstigt....så huvudvärken kanske kom naturligt...vem vet...

i övrigt har helgen varit lugn och i går for vi till leksand och köpte lite bröd...mer än 10 kg sekunda bröd...så nu får vi minsann äta hårt bröd...ska ta med lite till mamma i helgen också....

det är måndag i morgon och ja det är dags för jobb, jag ska jobba varje dag känner jag speciellt när vi har lite jobb så är det inte någon ideé att jobba fulla dagar och jag tror jag mår bäst av att jobba varje dag iaf....

nu ska jag se Solsidan...den är bra :0)

Tjigeling....

Inga kommentarer: