"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 16 februari 2011

kaos

var det på vc när jag kom dit och sen kom läkaren 1 timme senare...vilket var som det var, däremot så var han vimsig och visste knappt vem som var vem osv... och var besluten på att jag hade varit förstoppad...och skulle äta mer fibrer...vilket jag sa att det går inte för då får jag ännu mer ont...men han hade bestämt sig och vi skulle avvakta...så gick hem och hade fortsatt ont i magen...för övrigt blev jag bara sur....

nu har vi varit ute och rört på magen genom en promenad till svärmor...så nu ska jag fisa ner mej i soffan och fundera över hur jag kan hjälpa magen att må bättre....utan fibrer...

tjingeling

1 kommentar:

Gisan sa...

Hoppas att du mår bättre idag! Jag önskar att medmänsklighet och aktivt lyssnande stod med på utbildningsplanen för läkare... Kramar...