"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 23 februari 2011

bokrean...

och -22C i morse, vilket innebar att jag var uppklädd i täckbyxor och dunjacka...och trängdes i bokrean på morgonen...men jag gick ut innan jag fick värmeslag...hade hela ryggen i linementbad eftersom jag steg upp och kunde knappt röra huvudet...haha...straffet för att ha lite kul ;0) nå...var så het när jag kom till jobbet så hade fullt upp att inte brinna upp...sen la jag på en vetekudde på det senare under dagen, och när jag gick hem svängde jag in och handlade lite böcker ändå och då brann ryggen för fullt igen...så när jag kom hem dog jag i soffan och sov en stund...behövde det kände jag....

så idag blir det mer virka och vill någon prova mönstret finns det här....stickar i en klarblå färg....och så tittar vi på Prisonbreak säsong 1....nu ska jag straxt titta på halvåtta hos mig....tycker det är kul, men brukar missa det tyvärr....

i morgon är det en ny dag....vi får se vad det blir av den dagen....sen ska jag hälsa på sessa 2 i Linkan...yeeeeeeeeeeees...hon fyller ju år snart.....24 år...oops vad tiden går....lillskruttan....

ses...

1 kommentar:

Lena sa...

Hua kallt här åxå nu, -21...
Älskar åxå Halv åtta! missade idag tyvärr, så jag måste kolla reprisen i morrn he he ;)
Sov så gott & fin torsdag! /Lena