"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 2 februari 2011

Gäsp...

for och tankade, tänkte åka och fotografera men nä...åkte och beställde passet, som tur var så kom systemet igång då jag kom, hade varit nere hela morgonen....

nu är jag fotograferad och upptryckt i en hemsk bild.....lagrad för livet i ett nytt register...hua....får hämta passet nästa vecka och sms till telefonen kommer när det är klart...smart...

åkte och handlade och sen har jag varit hemma och gjort apelsin /grape/ limesaft...räknat ut restskatten i år igen och bara flummat en stund...i kväll ska jag på fotoklubben igen och leka studio hördes det som....fotografera i studiomiljö...spännande...

nu ska jag vila ögat en stund...på återseende!

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Å vad jag önskar att det fanns en fotoklubb när mig... det är fem mil till närmsta. Vill lära mig mer om kameran och fotografering.

Ha det gött! Kraaaam!