"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 9 februari 2011

Solen skiner

och i går inhandlades det 2 par skridskoskenor och 2 par kängor till oss. Nu ska vi ut på isen och leka lite bambi ;0) skämt å sido, det är väl någonting som vi pratat om en tid och nu blev det ett tillfälle att inhandla dem. Halva priset på kängorna var suveränt tycker jag :0) de går ju att använda utan skridskor med så det är finemang.....

jag ska straxt gå från jobbet, hade av någon skum anledning satt en deg i går kväll...fick ett extra slag av baklust tror jag och ja....skulle ju inte alls göra det på kvällen då jag ska grädda det i kväll...så den fick åka in i kyla under tiden jag var på jobbet....

tänkte gå en sväng runt sjön innan jag åker hem, men får se hur blåsigt det är ute, utifrån ögat som är än värre irriterat nu...har ringt till ögonkliniken för att få en lins men fick inget svar förräns vid 14.30 tiden, så får väl vänta då....Avesta sömndoktor ska jag prata med i morgon för han ringer då...vilket är kanonbra....

nu mina kära så ska jag skutta ut en stund och lukta på våren...dumt nog tog jag ingen kamera idag heller...men ja...får strosa utan att fotografera om inte så får jag luft iaf....

tjingeling så länge

1 kommentar:

Livskrafter sa...

Härligt:)
Ha det helt underbart på skridskofärden.
Stor kram
Emma