"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 9 februari 2011

nepp

inte fick jag en plåsterlins på ögat utan en salva att smörja 5-6 ggr om dagen plus droppar osv...får inte göra annat i 4 dagar än att smörja...är väldigt trött på det hele nu...

var och fikade hos svågern och svägerskan och sen på apoteket....så gick den här dagen med....och så fick jag min klänning med posten idag som jag ropat in på Tradera...ja..nu får jag definitivt banta haha...satt som ett smäck runt armarna och gick knappt ihop där bak...så kan det gå...men ja, har kanske nån annan som kan ha den...vi får se...den var ju inte alls katastrofdyr direkt...

bakat gjorde jag också när jag kom hem...blev gott...ska sätta en ny deg så jag har med till mamma i helgen också...sköt om er där ute...vi hörs!

Tjingeling

1 kommentar:

Maria sa...

Hoppas att ditt öga snart blir bättre.
Tjingeling