"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 15 februari 2011

inte så bra

dag idag...vaknade 3 i natt och hade ont i magen och var upp och tog lite medicin och yoghurt....kl 6 mådde jag illa och hade mer ont i magen och eftersom jag inte kan kräkas efter min magbråcksoperation så blir det inte så roligt att må illa.....tog och åt lite frukost men sen gick magen igång och ja...jag blev hemma idag....magen var lite halvkass redan i går och blev inte bättre av maten kanske i går...får vara lite rädd om magen nu....äta snälla saker så får vi se om det går över....

har sovit en stund, ska äta lite små mål får vi se hur magen sköter sig....och så ska jag titta på svt play....och läsa trädgårstidningar jag lånat av mamma....och drömma om att mina plantor jag satt får gro mer :0) återkommer med bilder på min odling....

sköt om er, för det tänkte jag göra....

tjingeling

Inga kommentarer: