"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 14 februari 2011

lite paff

blev jag när maken kom hem idag och hade en bukett röda tulpaner med sig hem, och en flaska Amaronevin...vilket vi aldrig druckit förr...en måndag.... till planerad tacogratäng....ja det smakade utmärkt och jag blev mycket glad över att han gått runt staden för att köpa det i kylan...omtanke...är ordet som kommer för mig... för vi kom överens igår om att vi skulle inte köpa några presenter eller uppvakta varandra utan vi skulle äta något gott och njuta av varandras sällskap idag...och så köpte en bok till oss som jag läste i går...och vill dela ett ord med er ikväll....en tanke att sträva efter oavsett vem det handlar om i våra liv.....

Kärlek handlar inte om att gå i varandras fotspår eller skugga
utan att gå brevid varandra på samma stig
"Okänd "


Önskar er en fin kväll....

2 kommentarer:

PEGU sa...

Tack för besök och länkning :)
Hoppas Amaronen och maten smakade...

Nina Lindh sa...

Kraaam!