"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 11 februari 2011

oj

vilket väder det blev, och vi blev kvar hemma över natten...god mat, vin och ett gott bad...fredagen var räddad...i morse stod jag och väntade på bussen, isande kyla och snöglop...då gled en limosine förbi...precis som den vi åkte i på bröllopsdagen....och minnen av en fin höst gled förbi....när mannen berättade att där satt vår vän på g till Thailand...ramlade stora avundsjukan ner....tur nog så visste jag inte det i morse...haha...avund...mmmm....så i brevlådan låg ett kort från min far...där de var också varmt och skönt...jag vill ha våååååår...och sol....nu...så det så...men får hålla tillgodo med att det förhoppningsvis blir bra väder i morgon då vi provar att åka norrut igen....

ha en fin kväll...själv luktar jag ny badat av apelsin, kanel, nejlikor, kardemumma och är mjuk som en baby i skinnet då vattnet var fullt av olja....mys....

Inga kommentarer: