"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 4 februari 2011

Jag har vunnit

en budgivning på Tradera :0) en klänning i svart så får se om den passar mig eller inte...det är ju en chansning men ja...var ju inte hela världen om det blir fel, får väl tradera ut den igen ;0) haha....

här är annars ett väldigt lungt läge tycker jag....dagarna går och försvinner i rasande takt med allt för mycket jag önskar att jag skulle orka och hinna att göra....men det är allt för lätt att bara fisa ner sig i soffan när man är hemma...baken är tung och härlig i det avseendet....haha....

just nu snöar det för fullt ute.... riktigt kura inne väder....igår var jag för övrigt på Rusta och provade deras gåband och inser att jag ska nog gå ute jag....nå...det fungerar säkerligen bra om man ökar farten lite på det för den snigelfart jag fick upp var inget för mej. Sen kan jag också tänka mej att det fungerar bättre om man provar ordentligt. Provade ett löpband en gång och huuuu...så fort det gick och jag hade svårt med balansen då....kan ju vara en bra träning för mig som har taskig balans...

hade förhoppningen om att älvområdet skulle belysas och bli gångbarare men nej så blir det inte, det är nämligen naturskyddat område...ja så kan det bli. Får fundera över en annan rutt att gå på kvällen kanske?

det finns ju hela sportfältet och rusa runt om man känner för det...bara latmasken gör sig beredd att ge sig av....;0)

sov för övrigt väldigt gott i natt, trotts en dröm som jag tyckte var bisarr...och som jag glömt nu...tog medicinen tidigare då jag kom ihåg den...och mådde bra när jag vaknade och jag inser att jag trist nog är beroende av att hålla medicintider och sovtider mer regelbundet så jag får en rythm i det jag gör....bra att veta förresten...men nattsuddet är inte min grej tyvärr...saknar att vara pigg på kvällen och att benen inte sparkar ingång och vill att jag ska ta medicin....tyvärr måste jag säga att de är på hugget vid halv 5-6 tiden på kvällen och det är inte så skönt...får kanske prata med doktorn om jag ska ändra nått i medicineringen....

nu önskar jag er en riktigt härlig helg, och återkommer med mer ord en dag....tjingeling

Inga kommentarer: