"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 22 februari 2011

det gick ovanligt bra

idag hos E. Jag kände mig pigg när jag lämnade honom...friskare :0) sen så for jag iväg till sjukhuset och pratade med ögonläkaren som är väldigt trevlig och förklarade att det var nyttigt att använda ngt som jag har glömt och tips att komma ihåg att röra huvudet då jag jobbar osv...röra mej så jag inte sitter allt för stilla hela tiden och stirrar i skärmen.....nå..motion är ju också alltid bra i alla sammanhang sa hon och tyckte jag skulle belöna mig själv med 30 min motion om dagen......och jag blir alltid anti så fort någon försöker tvinga mig att ha dåligt samvete över att jag inte kommer upp i 10000 steg varje dag, eller att jag inte styrketränar eller osv.....

ögat mådde bra iaf, och inget symptom på Sjögrens på ögat, tårflödet var okej och det kändes bra...sp nu vet jag att det här kan återkomma och vad jag ska göra med min sockerlösning då hornhinnan buktar lite igen...

så gick den här dagen...jag har börjat virka på en sjal, och nu har jag ont i min tumme...haha...det är så skoj att virka när man kommit igång så jag vill inte sluta...men fick ge mej nu...och ska straxt lägga mej och läsa en Måbra tidning som inhandlades idag...sov gott världen...

Inga kommentarer: