"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 10 februari 2011

så...

det var iaf inget som gör att jag blir utan arbete...det är bra..sen kanske det var väl dramatiskt kring mailet, men ja..vi vet iaf vad det är och det får vi leva med tills vidare. Mer än så säger jag inte om det....

idag pratade jag med läkaren från Avesta sömnlabb och det var ett bra samtal, fick en medicin att använda tillfälligt och så pratade vi om att det var nog inte mer de kunde erbjuda i form av mediciner för mina RLS, utan att jag har ju en del mer att ta i beräkning när det gäller mitt liv. Stress, lång avsaknad av sömn och att det tar väldigt lång tid att få tillbaks krafterna efter så lång sömnproblematik som jag ändå haft.....mm....sen så ska jag reflektera kring det som har med motion att göra, eftersom det är helt ok att promenera på kvällar men inte spinna kl 9...dvs det som inte tar slut på mig är bra....även om det blir sena kvällar...vilket är bra...

dock har jag en annan plan för min motion...där hjälper mig E friskgymnasten att lossa mina hakar.....

snön vräker ner här utanför och i morgon ska vi åka norrut...vi får se hur det går...men det skulle ju bli ett bättre väder till i morgon em....så håll tummarna...

vi hörs! Tjingeling

Inga kommentarer: