"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 13 februari 2011

så for vi norrut

för att besöka mamma och hälsa på lite andra vänner, syster yster med barn och I en sväng, och i dag kom den långa sonen och sessa 1 på besök till oss hos mams....mys att träffa dem igen och ja...det är förunderligt hur fina barn jag har både utvärtes och invärtes, och hur lång sonen blir varje gång jag träffar honom.....nu börjar han lägga på lite på kroppen också, så syns att han tränar och bygger lite muskler också....fadern till barnet hade klippt honom...rakat mer...så fixade till slutfrillan så han kunde se sig i spegeln igen...var kanske för kort just nu...men han är alltid fin, liksom alla mina kära barn är....

tog en hel del bilder i helgen också på en vildbase Zorro.....haha...man blir galet glad över att tänka på honom...han har inte världens bästa hjärna, men ett hjärta stort att rymma mycket....och är alltid glad...förutom när jag sa till honom att han inte fick ha lite kärlek med hund nr 1 i hemmet...då klev han av och såg  ut så här....
väldigt skamsen över att jag sa till honom....så fick ge honom lite glädje i att busa med snön
han älskar att man kastar saker så han får jaga dem...
och
så härligt att se honom galoppera fram över markerna...


man blir glad av Zorro....tvärt om vad hans namn säger....

Det här...det är kärlek det



Ha en fin Alla Hjärtans dag och minns att alla behöver kärlek, alla dagar!
Kramar till er alla!

KäR LeK DeT,  Är LiVet, DeT



1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Åh, Zorro... det är ju nästan som min Nicke.