"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 3 september 2010

usch...

jag klev upp halv 1 i natt och skulle på toa, klev ut i hallen och så ajjjjjj vad ont det gjorde helt plötsligt...och när jag lyfte på foten rann blodet...jag hade trampat på något som jag inte ens vet vad det var...letade och letade och hittade inget så...jag vet ännu inte vad jag trampat på i foten....ont gör det...och ett sår blev det under foten också precis som om jag skurit mej....

Mojen hjälpte mej att leta i morse också, men mysteriet kvarstår....sår i foten....men inget hittat som kunnat orsaka skadan....Vi har kanske "spöken" hemma....hm....

så ringde man om läkartiden....1 vecka efter min sjukskrivning går ut ska jag till doktorn....så vet inte hur det fungerar nu...M som ringde skulle kolla hur det kan fungera...man ska vara frisk för att vara sjuk minsann....

skönt att det är helg...

önskar er en fin helg...vi hörs

Inga kommentarer: