"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 3 september 2010

nostalgikväll

tittade på gamla videoband i kväll för vi ska slänga några och köra över resten på dvd....där var sonen och jag i Livslust programmet om dysfagi 1993.....spänd var jag som en fjäder...frisyren och glasögonen ska vi nog inte orda om...sonen han var som vanligt lika söt...liten som han var....

det är roligt att ha sånt kvar...det var sonens första och mitt första tv framträdande :0)....tänk vad mycket jag gjort och att jag inte sov på flera nätter innan intervjun...ja det fixade jag oxå...har ju en viss vana av att inte sova ;0)

önskar er en skön lördag....vi hörs

2 kommentarer:

Maria sa...

Du har varit med om en hel del. Skoj att ha en del av dessa minnen på band.

Vida sa...

Åh, det skulle jag velat se.. att läsa hos dig är som att bläddra i en härlig bok där man aldrig vet vad som väntar på nästa sida..

Kramar