"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 1 september 2010

en dag till...

med huvuvärk...ipren tog mej igenom dagen men nu är den tillbaks huvudvärken igen....känns som om det är förkylning på g....ska nog lägga mej snart....

ringde FK idag och han var förstående min handläggare för mitt problem, han skulle skicka papper för att den 22 oktober har jag varit sjuk 364 dagar och då måste man ansöka om förlängd sjukpenning. Ja det är ju det jag får göra eftersom jag inte är frisk än och jag sa också att jag ville ha ett uppföljningsmöte med  alla och FK.

Jag ringde också till Avesta och sömnlabb för att höra om jag kunde få en tidigare tid, men det gick inte, utan får vänta till den 9 september på att få prata med doktorn.

så mailade jag mina chefer och bifogade också min sömnregistrering, eller rättare sagt mina uppvaknanden och div annan info för att de ska förstå hur det är med mig...

nu känner jag att jag kan inte göra mer än så här just nu.

I går gick jag förbi en antikaffär och hittade en vas som jag köpte, den var vacker och rätt ok pris, även om jag såg att det gått en liten flisa i den när jag kom hem. Men det gör inget, den var så vacker...blått glas...och har innehållet av de röda gladiolus jag fick nu....

idag har vi tvättat bil, fixat lampor inför besiktningen i morgon....ja mer än så händer inte här...just nu....så tjingeling och ha en fin kväll....

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gulle dig!
Jag har läst ditt mail, MIN VÄN! Men jag orkar inte logga in där och skriva någe nu...
Vi får hålla varandra i handen nu... gå bredvid och stötta. Du vet, tillsammans!!

Varmaste kramen idag...

Anonym sa...

Skickar en jättekram!!!!!!