"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 13 september 2010

förändringar

livet är fullt av överaskningar och förändringar.....i natt somnade jag och vaknade kl 00.00 ungefär...och så slumrade jag om igen...och vaknade av en jättekonstig signal...fattade inte varifrån den kom, och innan jag vaknat upp och fattat vad som lät så hade det gått en stund....det var telefonen som ringde, och innan jag fått tag i telefonen så hade den slutat fungera, så fick hitta en ny som fungerade då var klockan halv 2 på natten....det var mamma som skulle åka in på sjukhuset....sen somnade jag om så småningom....

det som var bra var att jag sov nog väldigt djupt iaf när telefonen ringde....och det tyder på att sömnen kanske ändå är på väg att rätta till sig med den nya medicinen....det var ju naturligtvis inte bra att mamma skulle på sjukan mitt i natten med hjärtont....men jag var lite förberedd utifrån att jag hört förut att hon inte var pigg....så förändringarna blåser snabbt....just nu är det ok med mamma iaf...hon blir kvar och det är ingen infarkt tack och lov....

läser ju olika bloggar och är facinerad över hur det förändrats i deras liv under de år jag följt dom... facinerande nog så förbättras de flesta bloggares liv....eller är det bara som jag upplever det? är det så att deras liv förändrats till något positivare liv, så är det underbart iaf....

jag tänker tillbaks på mitt eget "bloggliv"....hur det var för 3 år sen när jag började blogga, under min första blogg som jag stängt nu för alla..... tänk alla förändringar och överaskningar som livet bjudit på under den tiden...ja det är facinerande hur det kan bli....

ta hand om er, vi hörs! Tjingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, oj så mycket det har hänt sen vi började blogga!!! Så härligt att få följa med dej längs din livsstig. KRAM!!! Hoppas att din mamma får komma hem snart igen!

Maria sa...

Ta hand om dig! Härligt att sömnen kanske har rättat till sig. (Läste om någon som fick ett plåster istället för tabletter då tabletterna gav för många biverkningar)

Vida sa...

Ja, håller verkligen med dig.. har hänt så oerhört mycket och livet har verkligen förändrats under de här åren.. kramar i massor